مشاورین املاک کوبه

مشاوره املاک در ترکیه برای خرید ملک و خانه

مشاورین املاک کوبه

مشاوره املاک در ترکیه برای خرید ملک و خانه

نکات طلایی برای خرید و اجاره ویلا و خانه در جزیره کیش!

نکات طلایی برای خرید و اجاره ویلا و خانه در جزیره کیش!

سرمایه گذاری ملک در کیش وجود سوابق طولانی و تاریخی مردم این دیار در صید مروارید وارج و منزلت دریا و دریانوردی در فرهنگ مردم خطه جنوب ایران در کنار موقعیت مساعد طبیعت و دریا در کیش موجب شده است که برنامه توسعه ورزش های دریایی با سرعتی به مراتب بیش از آن چه انتظار می رفت مورد استقبال واقع شود و با موفقیت به مرحله اجرا درآید. حالا کارگر یا کارمند و یا حتی فعال اقتصادی که بیش از 2 دهه در کیش زندگی می کند و یکی از عوامل توسعه این جزیره گردشگری لوکس است باید کوله بار ببندد و کوچ کند آن هم به علت بی تدبیر مسئولان حتما راه حلی درستی است که آن هم تابع یکی از اصول مدیریتی است و مردم از آن سر در نمی آورند! چراکه به گفته مجید ایمانی یکی از ساکنان منطقه مسکونی صدف از ابتدای سال 98 تا کنون بیش از 40 درصد بهای اجاره یا خرید مسکن در کیش افزایش یافته است. حالا دفاتر فروش مجتمع های مسکونی کلمه پیش فروش را از روی بنرهای و بیلبوردهای تبلیغاتی خود با رنگ سفید پوشانده اند اما این یک اقدام صوری است چراکه همچنان واحدهای مسکونی در کیش پیش فروش می شود ! برج های لاکچری دمار از بازار مسکن کیش درآورده است.  

{پیش فروش در کیش|پیش فروش واحد کیش|قیمت آپارتمان درکیش}

به این دلیل میتوان گفت که برج ستاره کیش با دیگر برجها تفاوت دارد که از معماری مدرن با تاکید به آب و هوا و اقلیم منطقه جزیره کیش و با به کار گیری بالاترین استاندارد های روز دنیا و چشم انداز زیبا به جزیره کیش و دید ابدی دریا را داراست . پویاپور مدیر عامل اتحادیه مشاوران املاک هم عوامل اصلی و تاثیر گذار در بازار مسکن را افزایش نرخ زمین ، افزایش بهای مصالح ساختمانی و فعالیت دفاتر فروش برج های مسکونی عنوان کرد و البته فعالیت این دفاتر را غیر مجاز دانست و گفت: بسیاری از مالکان برج ها و مجتمع های مسکونی واحد های خود را پیش فروش می کنند که بر اساس قانون مناطق آزاد این اقدام غیر قانونی است. عبدالنبی شرفی رئیس شورای اسلامی شهر کیش نیز این موضوع را تایید کرد و گفت هرنوع پیش فروش مسکن چه در گذشته و چه در حال غیر مجاز است. نظارت بر بازار مسکن به ویژه فعالیت های غیر مجاز و غیر قانونی کجای ماجرا قرار گرفته است ؟ مجموعهای استخر سرپوشیده کرانه در شمال جزیره (غرب اسکله تفریحی و بندرگاه کیش) قرار دارد.

{پیش فروش آپارتمان کیش|خرید اپارتمان کیش|خرید واحد در کیش}

این محله نیز فاصله زیادی با مرکز شهر دارد. از ابتدای امسال نرخ مسکن در کیش جهش زیادی داشت به طوریکه آپارتمان های نوساز منطقه نوبنیاد که تقریبا متری 2و نیم تا 4 میلیون تومان معامله می شد بین 4 تا 8 میلیون تومان و یا حتی 10 میلیون تومان معامله می شود و به گفته یکی از سازندگان قدیمی کیش ، پس از واگذاری زمین های فاز 7 صدف با قیمت پایه متری 5 و نیم میلیون تومان از طرف سازمان منطقه آزاد کیش به مزایده گذاشته شد و سرمایه گذاران تا 9 میلیون تومان هم پیشنهاد شرکت در مزایده دادند به یکباره نرخ زمین در کیش بالا رفت . جزیره کیش و اینکه همیشه مکانی امن و مناسب برای سرمایه گذاری ، تجارت ، اقامت و تفریح بوده است هر ساله سرمایه گذاران و تاجران زیادی را ترغیب به سرمایه گذاری و تجارت در این جزیره زیبا می نماید و تیم مشاوره و سرمایه گذاری املاک برادران نیکو سعی دارد تا شما را در انتخاب مناسب ترین و بهترین موارد ملکی و سرمایه گذاری یاری نماید. دانشجویانی که برای تحصیل به کیش می آیند و دست کم 4 سال دردانشگاههای معتبر و البته گران کیش تحصیل می کنند به مسکن نیاز دارند و چون از خانواده مرفهی هم هستند به راحتی با نرخ های بالای مسکن کنار می آیند و با اجاره کردن یا خرید آپارتمان های زیبا کار را برای همان کارمندان و کارگران سخت می کنند.

نا گفته نماند در سال های گذشته زمین هایی در قالب تعاونی به برخی ادارات از جمله آموزش و پرورش ، صدا و سیما و ناوگان حمل و نقل عمومی شهری واگذار شد که ساخت و تحویل و دریافت سند این پروژه ها هم داستانی بود با پایان باز. آذر 97 خبرگزاری صدا و سیما خبر افتتاح یک پروژه مسکونی در کیش را منتشر کرد. شهرک صدف به دلیل قرار گیری در قلب جزیره کیش و دسترسی راحت به درنیا اصلی ترین مرکز مسکونی کیش میباشد. خانم سهرابی عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک معتقد است بهای مسکن در یک چرخش یا اکوسیستم معیوب قرار گرفته چراکه مالکی که ملک خود را می فروشد اطمینان ندارد که حتی تا هفته دیگر بتواند ملکی مشابه قبل تهیه کند یا نه و لاجرم نرخ را بالا می برد . ماهیها و دیگر آبزیان موجود در سواحل کیش، استثناییترین ویژگی این جزیره به شمار میروند. گردشگران قبل از سفر به کیش تصورات و پیش داوریهای گوناگونی در مورد جزیره کیش داشتهاند که در میان اکثر آنها بین تصورات قبلی و واقعیات موجود تفاوت چندانی وجود نداشته است. اکنون که بازار مسکن کلان شهرها در رکود به سر میبرد ساخت و سازها و البته فروش واحدهای لوکس در کیش همچنان ادامه دارد و خبر بالا رفتن قیمتها در کیش برای امروز و دیروز نیست و تقریبا همیشگی شده حتی اگر سایه رکود بر سرش باشد.

منبع: خرید ملک کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد