مشاورین املاک کوبه

مشاوره املاک در ترکیه برای خرید ملک و خانه

مشاورین املاک کوبه

مشاوره املاک در ترکیه برای خرید ملک و خانه

خرید خانه در ترکیه در سال 1400

خرید خانه در ترکیه در سال 1400

هدف از این طرحها، تبدیل بازار مسکن ترکیه به یک صنعت میلیارد دلاری بود. با توجه به رشد سالیانه قیمت ملک در ترکیه و عدم ریسک در این روش سرمایه گذاری خرید ملک در ترکیه به یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت و اخذ اقامت دائم این کشور تبدیل شده است. این کشور مهمترین بازارهای مالی و تجاری را به نام خود به ثبت رسانده است. کشور ترکیه به دلیل جمعیت جوان رو به رشد، نیروی کار متخصص و موقعیت جغرافی- سیاسی و رشد اقتصادی چشم گیر در صدر کشورهای مورد انتخاب سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است. کشور هنگ کنگ دارای سه محدوده جغرافیایی مشخص به نام های شبه جزیره کولون، جزیره هنگ کنگ، و منطقه های جدید است. در پروژه های در حال ساخت شما می توانید اقدام به خرید ملک با اقساط پنج ساله نمائید. بهتر است بدانید در خرید به صورت اقساط، لازم نیست خریدار به بانک مراجعه کند اما قرارداد بین مالک و شرکت سازنده زیر نظر بانک می باشد و مدارک لازم باید به تایید دفتر اسناد رسمی ترکیه Noter برسد. مطمئن شوید خانه انتخابی شما بدهی و وام ندارد و رهن بانک نیست.

{خرید خانه درترکیه|خرید املاک در ترکیه|خرید مسکن در ترکیه}

{، از ایران خارج شده است.|خانه خریدن در ترکیه|خرید خانه در ترکیه|خرید خانه در ترکیه دیوار}

هنگام بازرسی از یک ملک، مطمئن شوید که خانه سند مالکیت دارد و قبض های آب، گاز طبیعی، تلفن و برق توسط مالک قبلی پرداخت شده است. در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ ، استان استانبول با ۴۴.۳ درصد در صدر استانهای ترکیه که خارجیان در آن اقدام به خرید منزل کرده اند قرار داشت. به گفته مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای ایران، از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰، معادل هفت میلیارد دلار ارز برای خرید املاک در ترکیه، از ایران خارج شده است. برای رتبه بندی مناطق استانبول از جهت کیفیت زندگی نمیتوان فقط به گفتههای مشاوران املاک و یا نظرات شخصی افراد ساکن در محلات مختلف اتکا کرد. محلات سیران باغلاری، خیابان تونالی، بلوار آتاتورک، میدان قیزیل آی و آنیت قبیر در این منطقه شهری واقع شده است. زلاندنو با دیگر کشورها، فاصله زیادی دارد، نزدیکترین کشور همسایه به نیوزلند، کشور استرالیاست که دو هزار کیلومتر با آن فاصله دارد و دریایی که بین این دو کشور است، به نام دریای تاسمان معروف است. مراکز تفریحی و گردشگری زیادی در کشور ترکیه مخصوصا در شهر استانبول وجود دارد. وام ۵ ساله خرید نوسازها، پرداخت گسترده وام ساخت، جذابیت بازار گردشگری ترکیه به عنوان ششمین مقصد توریستی در دنیا، امکان خرید ۲۰ روزه واحد مسکونی، پایین بودن ارزش لیر در برابر دلار (قدرت ۷ برابری ارز آمریکایی) و همچنین ارائه حق شهروندی به مالکان خارجی ۶ نیروی جاذبه هستند.

هنگامی که به ما اطلاع داده می شود که سند برای امضا آماده است، پرداخت کامل برای ملک باید به فروشنده منتقل شود. یکی از پروژههای مدرنی که در شهر ازمیر در حال بنا شدن است، پروژه مسکونی هوملند میباشد که با سرمایه کم میتوانید صاحب خانه لوکس و مدرنی شوید. قزاقستان یک کشور آسیای مرکزی و از کشورهای تابعه جمهوری سابق شوروی است، که از دریای خزر در غرب تا کوههای آلتایی در مرز شرقی خود با چین و روسیه گسترش یافته است. در صورتی که از امنیت اموال خود در کشور ترکیه اطمینان نداشته باشید، سرمایهگذاری شما بسیار پر خطر خواهد بود، در صورتی که قصد سرمایه گذاری دارید باید تحقیق و بررسی زیادی بر روی کشور و انتقال سرمایه خود داشته باشید. همچنین سرمایهگذاری در ترکیه به دلیل نوسانات ارزی در ایران بسیار باصرفهتر هستند، چون ارزش پول پایین نمیآید و رشد میکند. در ضمن فرآیند دارای دریافت اقامت نیز بسیار سریع و کم هزینه است. چگونه می شود از طریق کار، اقامت کشور ترکیه را اخذ نمود؟ موسسات معتبر کاریابی در ترکیه و بررسی آن موسسات معتبر کاریابی در ترکیه، انواع روش های اقامت از طریق کار در ترکیه، مدارک مورد نیاز، حقوق و درآمد مشاغل مختلف در ترکیه، روش های جستجوی کار در کشور ترکیه، مشاغل مورد نیاز کشور ترکیه، وضعیت ویزای همراه و اخذ تابعیت و اقامت در ترکیه در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی واقع شده است. 

{خانه ترکیه خرید| ترکیه خرید ملک|خانه در ترکیه خرید}

آیا می توان از طریق موسسات معتبر کاریابی در استانبول کار مدنظر خود را یافت؟ خارجی ها برای انجام فرآیند خرید و معامله، باید از یک مترجم تایید شده و معتبر استفاده کنند. ۶- از تحویل و یا ارسال وجه به افراد واسطه غیر از شرکت سازنده و یا صاحب اصلی ملک تحت هر عنوانی جدا خودداری فرمایید . مقدمه سفر به گرینلند، سفر به کشوری است که می­توان گفت از بقیه جهان جدا شده است. طبق تحقیقات از نظر سطح کیفی و هزینهها، فرهنگ مردمی، رفتار انسانی، آزادی، شرایط کسب و کار و امکانات حمل و نقل شهر ازمیر در بین ده شهر برتر جهان برای زندگی قرار دارد و رتبه ی ششم را در بین شهرهای جهان از آن خود کرده است. از این رو زندگی در شهر ازمیر و صاحب خانه شدن، آرزویی است که هرکس برای رسیدن به آن تلاش میکند. پروژه مسکونی هوملند که در منظقه آیرانجیلار ازمیر قرار دارد، زندگی لوکس و مدرنی را ارائه میکند. سفر به قزاقستان، سفر به کشوری کوهستانی است که گروهی از مردم آن، هنوز به شیوه­های قزاقان قدیم زندگی کرده و آداب و فرهنگ مخصوص به خود را دارند. در صورتی که قصد سرمایه گذاری داشته باشید، فقط کافیست آپارتمان ها یا خانه هایی را پیدا کنید که قیمت مناسبی دارند و یا به صورت اقساطی همراه با وام و یا به صورت پیش فروش امکان خرید آن ها وجود دارد.

منبع : خرید ملک در آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد